- Коли і як саме була створена ТМ SCANDI?
- Яка ваша особиста роль та участь у цьому?
- Стосовно нинішньої ситуації у світі та кризи у зв’язку з карантином. Коли і як саме ви відчули його на собі?
- А як змінилася ваша робота після офіційного оголошення карантину й запровадження відповідних обмежень?
- Більшості компаній довелося скоротити персонал під час карантину або переглянути оплату його праці. Який шлях обрали ви?
- Зараз карантин дещо пом’якшили, люди поступово повертаються до звичного життя – яка ситуація у вашому бізнесі сьогодні?
- Сергію, ґрунтуючись на власному досвіді – які поради ви б дали власникам бізнесу, щоб успішно пережити кризу?
Коли і як саме була створена ТМ SCANDI?
— BAU.uaЗ 2014 року ми почали розробляти архітектурні рішення, планування й наповнення будинків. Експериментували з матеріалами, технологіями, шукали оптимальний баланс високої якості, надійності та доступної ціни. І в результаті такої ґрунтовної роботи та багаточисельних спроб у 2017 році з’явилися модульні будинки SCANDI – наша гордість. Зважаючи на те, що їх популярність постійно зростає – докладені зусилля не були марними.
Яка ваша особиста роль та участь у цьому?
— BAU.uaСтосовно нинішньої ситуації у світі та кризи у зв’язку з карантином. Коли і як саме ви відчули його на собі?
— BAU.uaВ березні цього року ми не помітили зменшення зацікавленості з боку клієнтів, але відчувалася позиція певного вичікування. Це і зрозуміло – люди були дезорієнтовані, налякані світовою пандемією та відсутністю чітких прогнозів на майбутнє.
Та вже у квітні розпочався справжній «бум» на готові рішення, які можна побачити та придбати швидко і, що головне – за фіксованими цінами в гривнях, незалежно від стрибків долара. Саме це ми й декларуємо – модельний ряд будинків, повністю готових для проживання через 35-45 днів. Ціни ми свідомо не підвищували, адже в такій ситуації це було б нечесно щодо клієнтів. Натомість нам вдалося знайти внутрішні резерви для такої стабільності та домовитися з партнерами.
А як змінилася ваша робота після офіційного оголошення карантину й запровадження відповідних обмежень?
— BAU.uaКрім цього, ми не зупиняли рекламні кампанії, оптимізували маркетинговий план та постійно залишалися на зв’язку в соціальних мережах, аби підписники відчували нашу присутність і співучасність у всьому, що відбувається навколо.
Більшості компаній довелося скоротити персонал під час карантину або переглянути оплату його праці. Який шлях обрали ви?
— BAU.uaЗараз карантин дещо пом’якшили, люди поступово повертаються до звичного життя – яка ситуація у вашому бізнесі сьогодні?
— BAU.uaПід час карантину ми збільшили обсяги виробництва на 82% – і це не межа.
Сьогодні іменем SCANDI часто називають будинки схожих архітектурних форм, що звісно, приємно. Як кажуть: наслідування – кращий комплімент. Але варто розуміти суттєву різницю оригінальної продукції нашого виробництва й підробок.
Сергію, ґрунтуючись на власному досвіді – які поради ви б дали власникам бізнесу, щоб успішно пережити кризу?
— BAU.uaТреба навчитися миттєво реагувати на зміну зовнішніх чинників, використовувати різні інструменти й не боятися помилок. Наприклад, ми почали співпрацювати з маркетинговою агенцією й це дозволило кожному максимально ефективно займатися своєю справою: нам – виробництвом, агенції – комунікативною складовою.
І ще: успішна компанія – це не бренд, не гучна назва й не графік прибутковості. Це люди, які створюють усе вищезазначене. Тому знайдіть своїх однодумців і тримайтеся разом, тоді будь-яка криза подарує бізнесу крила, а не зламає.