У боротьбі сучасних торгово-розважальних центрів (ТРЦ) проти звичайних ТЦ: беззастережна перемагають перші. У міжнародному професійному співтоваристві, об`єкт четвертого покоління це місце, так званого, `шопінтеймента`, де процес покупок супроводжений максимальним набором розважальних опцій. Причому буква `Р` в абревіатурі ТРЦ на увазі не стандартний набір з боулінгу, кінотеатру, ковзанки ... Таку думку висловив у своєму блозі на ЛІГА.net директор компанії `Українська Торгова Гільдія` Віталій Бойко.
На його думку, святкове настрої покупцеві створюють вже `міні-діснейленди`, заховані під дахом ТРЦ. Вартість обладнання, атракціонів, технологій для таких центрів - десятки мільйонів доларів! Україна прийшла до розуміння важливості і прибутковості індустрії розваг на багато пізніше провідних країн світу. Тим самим подарувавши колосальні переваги для ново-введених об`єктів, які завдяки своїм насиченням розважальної зони будуть зводити нанівець прибутковість, відвідуваність, популярність побудованих `по старинці` торгових центрів.
Можливо, побудовані раніше торгові центри і мають у своєму розпорядженні фінансові можливості доповнити свої галереї сучасними розвагами, але конструктив або обмеженість земельної ділянки не дозволяють зробити це, переводячи їх у розряд аутсайдерів ринку торгових площ.
Розуміння важливості вищеописаної тенденції присутній сьогодні не тільки у девелоперів київської торговельної нерухомості, але і в регіонах України. Подальше насичення українських міст сучасними капіталомісткими торгово-розважальними центрами буде відбуватися суворо відповідно до ранжиру їх економічного благополуччя, а тотальне домінування ТРЦ над ТЦ стане аксіомою.
http://biz.liga.net/