На будівництво Донецького метрополітену за останні 1,5 року уперше надійшли грошові кошти з держбюджету в розмірі 55 мільйонів гривень.
`Фінансування будівництва метрополітену проводилося за програмою підготовки до Євро-2012. Ми включені сьогодні до цієї програми, і гроші, які виділені в цьому році, будуть йти саме через Національне агентство з проведення Євро-2012`, - повідомив директор ТОВ `Донецькшахтометробуд` Володимир Кутній.
Нагадаємо, за первинним проектом довжина першого пускового комплексу першої черги метрополітену становила 9,7 кілометра. До нього входили шість станцій, 6,2 км підземних тунелів глибокого закладення і 3,5 км - мілкого закладення. При цьому перевізна здатність планувалася 34 тисячі пасажирів на годину.
Згодом було прийнято рішення продовжити пусковий комплекс до нового стадіону `Донбас Арена` з тим, щоб метрополітен, як вид міського транспорту, брав участь у проведенні Чемпіонату Європи з футболу в 2012 році. Пізніше, з урахуванням запитів з проведення чемпіонату, виникли ідеї протягнути гілку підземки до аеропорту, щоб уболівальники могли швидко добратися до нового стадіону.
`Пусковий комплекс Донецького метрополітену внаслідок коректування проекту на сьогодні збільшився до 12 кілометрів. Протягом останнього часу в штучну основу електродепо `Пролетарське` відсипали 1,5 мільйона тонн горілої породи (вивезено майже цілий шахтний терикон з території міста), на 90% споруджена водопропускна споруда (це близько одного кілометра підземної ріки в Богодухівській балці), в процесі спорудження дві станції метро. Пройдено також більше за 1,6 км вертикальних стовбурів (4 штуки) і підземних тунелів, в тому числі всього лише 200 погонних метрів — тунелепрохідним комплексом`, - повідомив Володимир Кутній.
Окрім того, цього року планується розпочати будівництво штучної основи під трасу метро між станціями, де будуть тунелі мілкого закладення, будівництво електродепо станції `Пролетарська`. Також заплановано роботи з винесення інженерних мереж і двох високовольтних ліній. Ці роботи будуть проводитися за допомогою субпідрядників. Власними силами після закупівлі відповідного обладнання метробудівельники розпочнуть оснащення підіймального комплексу вертикального стовбура на будівельному майданчику №20 тощо.
Олена Васіна, Укрінформ
http://ukraine2012.gov.ua/
Євро-2012 допоможе в будівництві донецького метро
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
3 жовт. 2024 р.
30 вер. 2024 р.
23 вер. 2024 р.
12 вер. 2024 р.
3 лип. 2024 р.
31 січ. 2024 р.
5 жовт. 2023 р.
13 вер. 2023 р.
6 вер. 2023 р.