ТМ Ceresit компанії `Хенкель Баутехнік (Україна)` в п`ятий раз здобула перемогу в номінації `Сухі будівельні суміші року` міжнародного фестивалю-конкурсу `Вибір року - 2010` і отримала почесне звання - `Лідер десятиліття`.
У ході дослідження респондентам було запропоновано вибрати кращу суху будівельну суміш з 15 торгових марок.
В результаті 29% опитаного населення назвали кращою сухою будівельною сумішшю ТМ Ceresit, а 32% відповіли, що використовують її. Серед експертів свій голос за ТМ Ceresit віддали 44,3%. За підсумками комплексної оцінки, ТМ Ceresit набрала практично в 3 рази більше балів у порівнянні з найближчим конкурентом. Враховуючи беззмінне лідерство марки в категорії `сухі будівельні суміші` протягом багатьох років, журі конкурсу прийняло рішення відзначити ТМ Ceresit почесним званням `Лідер десятиліття`.
Ярослава Доценко, менеджер зі зв`язків з громадськістю компанії `Хенкель Баутехнік (Україна)`: `Наша компанія займає позицію досить гнучку, щоб регулярно поповнювати асортимент новими актуальними продуктами, і досить жорстку, щоб завжди витримувати високі стандарти якості за будь-яких змінах кон`юнктури ринку. Ми вміємо прислухатися до наших споживачів, і вважаємо це якість запорукою нашого успіху `.
Ганна Руденко, національний менеджер міжнародного фестивалю-конкурсу `Вибір року` в Україні: `У цьому році кількість номінантів зросло з 12 до 15 і, звичайно, боротьба за перше місце була серйозною. Але вже не в перший раз з великим відривом від конкурентів перемогла ТМ Ceresit компанії `Хенкель Баутехнік (Україна)`. Ця марка продовжує задавати стандарти в своїй категорії і заслуговує на звання `Лідер десятиліття`. Щиро вітаю компанію з подвійною перемогою! `.
ТМ Ceresit вигравав у номінації `Сухі будівельні суміші року` у 2004, 2007, 2008, 2009 і тепер в 2010 році.
Довідка про конкурс:
`Вибір року` - це перший всеукраїнський конкурс серед товарів і послуг, який став підтверджувати свої результати за допомогою іноземного аудиту. Його об`єктивність грунтується на ретельно продуманої дослідної методикою, де в ролі експертів виступають як самі споживачі, так і представники спеціального експертної ради. Дослідження проводить компанія TNS Ukraine. Їх результати стверджує Експертна рада конкурсу, вибір переможців також проходить аудит аудиторської компанії Deloitte. Конкурс `Вибір року` стартував в 2001 році. За цей час він встиг завоювати репутацію одного з найбільш престижних і шанованих в Україні.