`Хенкель Баутехнік (Україна)` та рекламне агентство DDB Ukraine було відзначено срібною нагородою на Effie Awards Ukraine 2010. Національна кампанія `Вологопоглинач Сeresit - 2009` отримала престижну премію в галузі маркетингових комунікацій за поєднання ефективності і креативності.
У 2008 році `Хенкель Баутехнік (Україна)` прийняла рішення вийти на український ринок устаткування, призначеного для боротьби з надмірною вологістю, представивши вологопоглинач `Ceresit СТОП Волога`.
Однак складність полягала в тому, що більшість потенційних покупців не були обізнані про рівень вологості в квартирах та інших приміщеннях.
Як нестандартне інструменту просування вологопоглинача був обраний компактний вимірювач вологості. Він представляв собою індикатор з реактивами, чутливими до вологи, і дозволяв в лічені секунди самостійно визначити рівень вологості приміщення.
Поширення вимірювача було частиною креативної кампанії і проводилося за допомогою жіночих журналів. Також використовувалася незвичайна і привертає увагу телевізійна реклама для підвищення рівня обізнаності про вологопоглиначі Ceresit.
Завдяки національної кампанії та використання ефективних інструментів зростання продажів вологопоглинача Ceresit склав 86%, перевищивши плановий показник на 56%.
Ольга Ступіна, директор з маркетингу компанії `Хенкель Баутехнік (Україна)`: `Національна кампанія довела, що розроблене креативне рішення дійсно було ефективним. Ми запропонували споживачеві просте і доступне рішення проблеми надмірної вологості, знайшли відгук у його душі і завоювали високий рівень лояльності. Свідчення цьому - збереження високого рівня продажів після завершення кампанії `.
`Хенкель Баутехнік (Україна)` отримує вже другу нагороду Effie. У 2008 році національна `Мобільна виставка Профі-тур 2008` виграла бронзу.