За даними, наведеними МА `Навігатор` в бізнес-плані виробництва світлодіодних ламп, обсяг світового ринку світлодіодів в період 2000-2009 рр.. збільшувався в середньому на 20-25% в рік і в цілому за вказаний період виріс в 4,4 рази.
Незважаючи на прогнози аналітиків про падіння обсягу ринку в умовах фінансово-економічної кризи, загальне зростання ринку світлодіодів, у порівнянні з 2008 роком, склав на кінець 2009 року 6,2%. В абсолютному вираженні обсяг ринку в 2009 році виріс до рівня в $ 5,4 млрд.
Лідером світового ринку стала японська компанія Nichia, виручка від продажу світлодіодів якої в 2009 році склала $ 2200 млн.. На другій і третій позиціях - зі значним відставанням від лідера - Osram і Cree з результатами в $ 587 млн. і $ 543 млн. відповідно.
Найбільше зростання було відзначено в таких сегментах світового ринку як освітлення і дисплеї й табло, при цьому сегменти автотранспортних засобів та дорожніх знаків скоротилися. У зв`язку із значним падінням попиту на автомобілі найбільш значно зменшився (приблизно на 25%) сегмент транспортних засобів.
За деякими оцінками, в 2010 році, світовий ринок світлодіодів зріс удвічі - до $ 9 млрд. і, за прогнозами, вже до 2014 року може знову подвоїтися, досягнувши, таким чином, у грошовому вираженні обсягу в $ 18,4 млрд.
http://marketing.rbc.ru/
Luisa Fernanda
До 2014 року світовий ринок світлодіодів може подвоїтися
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
3 жовт. 2024 р.
30 вер. 2024 р.
23 вер. 2024 р.
12 вер. 2024 р.
3 лип. 2024 р.
31 січ. 2024 р.
5 жовт. 2023 р.
13 вер. 2023 р.
6 вер. 2023 р.