Програма `Хенкель Академія` визнана зразком соціального партнерства держави і великого бізнесу

22 лютого 2011, Київ. У конференц-залі Академії педагогічних наук компанія `Хенкель Баутехнік (Україна)` представила академічній спільноті навчально-методичні матеріали, які є частиною освітньої програми `Хенкель Академія`.

За результатами засідання рекомендовано розглядати проект `Хенкель Академія` як зразок соціального партнерства держави і великого бізнесу у вирішенні проблем професійно-технічної освіти в України.

Серед присутніх на засіданні Академії педагогічних наук академіки: Ничкало Неля Григорівна, Зязюн Іван Андрійович, Баженов Віктор Андрійович, Зіньковський Юрій Францевич, Олійник Віктор Васильович, Биков Валерій Юхимович; члени-кореспонденти Академії педагогічних наук України: Радкевич Валентина Олександрівна, Щербак Ольга Іванівна та інші .

Компанія `Хенкель Баутехнік (Україна)`, будучи соціально відповідальною компанією і лідером у сфері будівельної освіти, представила академічному середовищі широкий комплекс навчально-методичних матеріалів, створених в рамках `Хенкель Академії`:
1. Книги: `Сучасні технології в будівництві`, `Сучасні фасадні системи`
2. Серії матеріалів, адаптованих до потреб різних цільових аудиторій:
a. Кейс керівника для директорів навчальних закладів та керівників ресурсних центрів `Хенкель Академії`;
b. На допомогу викладачеві;
c. На допомогу майстру практичного навчання;
d. `Навчаємо по-новому` - комплекс педагогічних програмних засобів із застосуванням інформаційних технологій, який включає в себе унікальні `Робочі зошити` з технічною інформацією про будматеріали, контрольними роботами, полями для самостійної роботи.
Ничкало Неля Григорівна, академік АПН України, актуалізувала проблему дефіциту навчальних матеріалів і заявила про рішення рекомендувати досвід компанії як зразок соціального партнерства: `За останні 5 років з 183 рукописів підручників видано лише 30, а за останні 3 роки підручники для профтехосвіти за рахунок державного бюджету взагалі не видаються. Те, що роблять компанії `Хенкель Баутехнік (Україна)` і `Кнауф-Маркетинг`, причому не на рівні розмов, а на рівні конкретних підручників, посібників-просто не має ціни. При цьому кожна компанія має унікальний підхід до вирішення проблеми. Необхідно знайти можливості, в тому числі через високих членів нашої академії рекомендувати зробити так, щоб про цей унікальний досвід почули керівники Міністерств та відомств Мінтрансу, Мінагропрому і т.д. `.

Іваній Наталія Іванівна, керівник відділу освітніх проектів компанії `Хенкель Баутехнік (Україна)`: `У` Хенкель Академії `сьогодні здобувають освіту люди, які завтра будуватимуть Україні. Наша мета - виростити професіоналів, які не просто будуть володіти фіксованим набором знань і навичок, а будуть вміти вчитися і ухвалювати правильні рішення у нестандартних ситуаціях. Тільки заклавши фундамент професіоналізму, ми зможемо побудувати майбутнє, в якому комфортно жити! `.
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
Ідентифікатор: 8592