Київ допоможе Москві у проектуванні будівництва метро

BAU.ua 25 березня 2011 р. о 20:43

Під час робочого візиту голови Київської міської державної адміністрації Олександра Попова до Москви, який відбувся на початку тижня, було прийнято низку важливих партнерських рішень. Керівництво двох міст домовилось про співпрацю у будівництві московського метро.
В рамках реалізації попередніх домовленостей та з метою обговорення деталей співпраці, днями у Москві відбулась зустріч керівника `Дирекції будівництва метрополітену` КП `Київський метрополітен` Олександра Охотнікова та керівництва ВАТ `Московский метрострой`, ТОВ `ТрансИнжСтрой` та Тунельної Асоціації Росії.
За словами Олександра Охотнікова, сьогодні Москва має достатньо будівельних і технологічних потужностей, але при цьому існує потреба в розробці проектно-кошторисної документації. Зважаючи на це, `Дирекція будівництва метрополітену` запропонувала допомогу у розробці проекту будівництва московського метро. Для обговорення цього питання фахівці проектного інституту `Укрметротунельпроект` уже найближчими днями відвідають Москву.
`Сьогодні у Москві, за офіційними даними, проживає понад 10 мільйонів мешканців. Зареєстровано більш ніж 5,5 млн. автомобілів. І навіть при діючому метро, протяжність якого складає 300 км (а це 280 станцій метро), зараз транспортна інфраструктура міста дуже перевантажена. Тож чи не єдиним шляхом вирішення цієї проблеми є розширення мережі метрополітену і будівництва підземних тунелів та підземних автопаркінгів. Безперечно, такий досвід є дуже цікавим і актуальним і для Києва, адже ми маємо схожі проблеми. Переконаний, що вивчення московського досвіду буде дуже корисним для наших фахівців`, – зауважив директор `Дирекції будівництва метрополітену` КП `Київський метрополітен`.
Разом з тим, Київ планує переймати досвід Москви у будівництві транспортних підземних тунелів. Зокрема вже зараз у російській столиці ведеться будівництво унікального тунелю. Особливість його полягає в тому, що зведення об’єкту відбувається в районі досить щільної житлової забудови і ведеться під діючими тунелями метро. При цьому існуюча інфраструктура в зоні будівництва – автомагістраль, підземний пішохідний перехід, лінії метро, інженерні мережі – продовжують функціонувати у звичайному режимі. Крім того, будівництво проходить в умовах досить `складних` ґрунтів, а, як відомо, таку ж проблему має і Київ. Ще один цікавий проект, котрий вже реалізований у Москві (на масиві Сєрєбряний Бор) – тунелі, діаметром 14,2 м, в яких у 2 яруси одночасно рухаються автомобілі і потяги метро.
`Сьогодні однією із актуальних проблем, які турбують киян, є проблема заторів, тому для нас дуже цікавий досвід будівництва таких складних об’єктів, як Алабяно-Балтійський тунель. Перебуваючи у Москві із робочим візитом, я особисто ознайомився із технологією будівництва. Вона дозволяє проводити роботи, не порушуючи життєдіяльність міста і не створюючи додаткові незручності для мешканців`, – зазначив голова Київської міської адміністрації Олександр Попов.


http://www.kmu.gov.ua/

Останні новини розділу