Нові можливості мультізональних систем MITSUBISHI HEAVY INDUSTRIES Переваги VRF-систем відомі всім. Вони зберігають в первозданному вигляді архітектурний вигляд споруди. Їх плюси в універсальності, гнучкості і багатофункціональності. У порівнянні з системами «чиллер - фенкойли» вони дозволяють більш швидко і точно регулювати температуру в обслуговуваних приміщеннях. Вони компактніше, істотно простіше в монтажі, пуско-налагодження та обслуговуванні. Крім того, в більшості випадків VRF-системи мають більш високу енергоефективність. Принципова схема роботи SAF-DX KIT Однак, якщо за СНіП рециркуляція в приміщеннях неприпустима, однієї лише VRF-системою обійтися буде важко - в систему кондиціонування повинні входити вентиляційні установки. Звичайно, деякі VRF-системи, такі як Mitsubishi Heavy Industries KX6, можуть мати у складі канальні внутрішні блоки, що дозволяють організувати припливну вентиляцію, проте витрата повітря у них невеликий, і його може бути недостатньо, щоб задовольнити вимоги по повітрообміну того або іншого приміщення. У таких випадках доводиться або відмовлятися від застосування VRF-систем, а значить, і від їхніх переваг, або комбінувати їх з устаткуванням, призначеним для холодопостачання вентиляційних установок. Останнє не завжди зручно як з точки зору додаткових витрат на пуско-наладку, так і з точки зору обслуговування: потрібне залучення додаткового персоналу. Крім того, у такому разі складно організувати загальну систему моніторингу і диспетчеризації - а на великих об`єктах без цього часто не обійтися. Для вирішення проблем з організацією припливної системи вентиляції при установці VRF-систем компанія Mitsubishi Heavy Industries (MHI) на початку 2011 року приступає до виробництва спеціальних аксесуарів для системи KX-6. Раніше, в 2009 році, для цих цілей в асортимент внутрішніх блоків були введені канальні блоки зі стовідсотковим припливом свіжого повітря - серія FDU-F, що складається з моделей продуктивністю 500, 850, 1300 і 1500 м3 / ч. Однак їхня експлуатація була пов`язана з низкою обмежень. Зокрема, в рамках однієї системи можна було використовувати лише невелика кількість таких блоків - з-за великої витрати хладагента. Крім того, діапазон допустимих параметрів зовнішнього повітря був досить вузький, і всесезонна робота вимагала організації підготовки повітря. Припливно-витяжні установки SAF, також використовувалися в лінійці мультізональних систем KX ще з 2005 року, не могли підтримувати в обслуговуваному приміщенні задану температуру. З урахуванням накопиченого досвіду і вимог ринку в 2011 році Mitsubishi Heavy Industries починає випуск додаткового блоку для припливно-витяжної установки SAF - SAF DX KIT. Цей блок, що включає в себе фреоновий теплообмінник, всю необхідну керуючу арматуру і електроніку, дозволяє установкам SAF підтримувати в приміщенні задану температуру. При цьому їх ефективність буде вище, ніж у блоків FDU-F аналогічній продуктивності по повітрю. Перехресний пластинчастий рекуператор установок SAF підігріває припливне повітря взимку і охолоджує влітку, таким чином, фреоновий теплообмінник SAF DX KIT буде працювати при меншому перепаді температур і мати менший у порівнянні з FDU-F витрата хладагента. Принципова схема використання EEV KIT з вентиляційною установкою Блок управління SAF DX KIT пов`язаний із зовнішнім блоком системи шиною SUPERLINK II, точно так само, як і внутрішні блоки системи. Таким чином, комплекс з SAF і SAF DX KIT, поряд з іншими внутрішніми блоками може бути включений в загальну систему диспетчеризації. Крім того, в 2011 р. MHI запропонує ще один аксесуар - так званий EEV KIT. Він являє собою універсальне рішення для підключення зовнішніх блоків VRF-систем до секцій охолодження вентиляційних установок (фреоновим теплообмінникам безпосереднього випаровування) і складається з блоку керуючої електроніки і набору розширювальних клапанів. C його допомогою можна побудувати систему центрального кондиціонування об`єкта з припливною вентиляцією будь-якої конфігурації, на базі VRF-системи, без якого-небудь додаткового вентиляційного устаткування. Цей аксесуар буде також випускатися у варіанті MULTI EEV KIT, який дозволить підключати до однієї секції охолодження до 8 зовнішніх блоків системи KX6. Оскільки максимальна холодопродуктивність одного блоку становить 68 кВт, з`являється можливість використовувати секції охолодження з навантаженням до 544 кВт, що при стандартних умовах забезпечує продуктивність вентиляційної установки близько 65000 м3 / ч. Блок управління EEV KIT має власні датчики температури повітря на вході і виході, але працює у взаємодії з контролером вентиляційної установки, забезпечуючи функцію максимально точного та коректного управління. Встановити температуру повітря на виході з вентиляційної установки можна за допомогою стандартного пульта. Крім того, за допомогою адаптера SC-AND-E комплекс з вентиляційної ...