Провідна міжнародна будівельна виставка BATIMAT, яка проходить раз на два роки в Парижі, проводить нову рекламну кампанію, демонструючи високу ступінь поваги до людей, що стоять в авангарді галузевого розвитку.
`Наш новий рекламний імідж BATIMAT 2011 символізує високу ступінь поваги до професіоналів - ініціаторам оновлення та вдосконалення будівельних процесів. Ми орієнтовані на BATIMEN - нове професійне співтовариство, яке стоїть в авангарді галузі і становить базовий капітал виставки `, - акцентувала на прес-конференції в Києві пані Озенфан, новий директор BATIMAT.
У 2011 році ключовими темами виставки будуть:
- Енергозбереження та енергоефективність у будівництві
- Доступність будинків і підвищення рівня комфорту для осіб з обмеженими можливостями
Також виділено новий сектор, який присвячений транспорту і аксесуарам для вантажних транспортних засобів - Спец. транспорт та Обладнання.
Передові технології, матеріали і продукція стануть основою експозиції майбутньої сесії виставки, що займає позицію провідної міжнародної вітрини інновацій та тенденцій у будівництві.
Професійний Конкурс Інновацій та Премія за Дизайн, Демо Зона Інновацій, а також спеціальні довідники та путівники по новинках експонентів сприятимуть ефективній презентації інноваційних рішень у будівництві.
За словами пані Озенфан, вже зараз `BATIMAT 2011` демонструє 80% зайнятість площ. І основних країн-лідерів можна виділити Італію, Німеччину, Бельгію та Іспанію. Очікується, що кількість іноземних експонентів на BATIMAT складе близько 40% від загального числа, тобто перевищить 900 учасників, а кількість іноземних відвідувачів перевищить 16%, що складе більше 60 000 чоловік.