У Європі 95% обсягу виробництва торгового обладнання припадає не на поставки обладнання для нових магазинів, а на переоснащення діючих, які за нормами ЄС зобов`язані замінювати обладнання через певні відрізки часу.
У нашій країні постачальники торгового обладнання роблять основну ставку на оснащення нових магазинів і великих торгових центрів. І тут супермаркети продовольчої групи воліють обладнання закордонного виробництва, а велика частина магазинів промтоварів, бутиків, магазинів «біля дому» і невеликих магазинів продовольчої і промислової групи, що переходять у формат самообслуговування, користується послугами українських компаній.
Важливим сегментом цього ринку є виробництво сіткового торгового обладнання: стелажів, торгівельних дисплеїв, демонстраційних полиць, навісних кошиків. Вони відрізняються мобільністю, практичністю, довговічністю і дозволяють самостійно регулювати комплект, виходячи з розмірів торгової площі і асортименту товарів.
Цього року виробники сіткового торгового обладнання зіткнулися зі стрибкоподібним підвищенням цін на метал, а це не могло не відбитися на вартості кінцевого продукту - адже частка металу у собівартості стелажних систем, навісних плічок, корзин, підставок та інших необхідних для будь-якого магазина речей дуже велика і часом доходить до 87% -90%.
Експерти прогнозують, що на тлі наслідків кризи в цій ситуації буде змінюватися структура ринку торговельного обладнання: зміцняться шопфіттінговие і дистриб`юторські компанії, а власники торгових мереж і магазинів будуть намагатися працювати безпосередньо з виробниками, і будуть виживати ті компанії, які в змозі виробляти великі обсяги продукції і здатні швидко реагувати на зміну попиту.
Виробничі потужності NET PROFIT використовують обладнання марок SCHLATTER, WAFIOS, EVG, SOCO, AMADA і AFT і володіють привабливими характеристиками для побудови гнучких технологічних ланцюжків виробництва найрізноманітніших виробів. Оператори з досвідом вже переконалися в якості продукції NET PROFIT, запрошуємо і Вас заглянути в наш каталог.