Влітку 2011 року компанія ebm-papst, провідний світовий виробник вентиляційного обладнання, вдруге нагороджена премією `GWA ProfiAward` *- за успішні В2В-комунікації.
Журі присудило ebm-papst премію в номінації `Промислові товари` - за комплекс заходів пов`язаних з корпоративною стратегією `GreenTech`, яка націлена на підвищення енергоефективності та ресурсозбереження. Розробником стратегії, включаючи логотип GreenTech, виступило агентство wob AG **, яке отримало перший приз у вказаній категорії.
КаіХальтер (Kai Halter), міжнародний маркетинг менеджер з продажу компанії ebm-papst, зауважив: `Тепер ebm-papst сприймають як найбільш` зелену `компанію в своїй галузі. GreenTech підсумовує наші устремління в цій сфері і продовжує те, що ми почали ще в 2003 році, після глобальної ренеймінгу і початку розвитку нашого єдиного іміджу `.
Компанія еbm-papst отримала премію `GWA ProfiAward` вже вдруге (з 2009 р.)
____________________
* Премія GWA в декількох номінаціях присуджується щорічно в Німеччині за досягнення комунікативного лідерства бренду за допомогою інтегрованих маркетингових комунікацій.
** Агентство wobAG - одне з провідних міжнародних агентств, працює з ebm-papst з 2003 року.