До кінця 2011 року в Україні обсяг споживаної загально ізоляції досягне 1,8 млн. м3. Такі прогнози озвучив директор з продажу напрямку Кам`яна вата Корпорації ТехноНІКОЛЬ Колесников Роман під час конференції на заводі `ТЕХНО` (м. Черкаси), яка пройшла 17 серпня 2011 року.
За прогнозами фахівця частка вітчизняних компаній-виробників на ринку будівельних матеріалів України зросте за рахунок активного заміщення імпортних матеріалів. Таку тенденцію можна спостерігати кілька років під ряд.
Якщо в 2006 році споживчий попит на кам`яну вату повністю задовольнявся за рахунок імпорту, де частка Rockwool становила 58%, Paroc - 8%, а Nobasil - 5%, то вже в 2011 році провідні позиції зайняв ТехноНІКОЛЬ: ТехноНІКОЛЬ - 33%, Rockwool - 29 %, Termolife - 8%. Відбувся переділ ринку і вітчизняна продукція потіснила імпортну.
У планах підприємства до кінця 2012 року зайняти більше 40% ринку мінераловатної теплоізоляції.
Як зазначив генеральний директор заводу Олег Ходаковський: `Ми не будемо зменшувати темпи, ми будемо їх нарощувати, ми будемо робити все для того, щоб наші клієнти були задоволені і якістю продукції та асортиментом`.