20 вересня 2011 в Одесі, у конференц-залі відомого прибережного готелю `Одеса`, відбувся семінар компанії DAIKIN EUROPE NV, темою якого стали альтернативні системи опалення на базі теплових насосів виробництва DAIKIN. У семінарі взяли участь 80 технічних фахівців з усієї України.
Системи опалення на базі поновлюваних джерел енергії стають все більш популярними. Як екологічних та енергоефективних рішень особливу увагу фахівців і користувачів приваблюють теплові насоси, які витягують низькотемпературну енергію з навколишнього середовища для обігріву приміщень і підготовки гарячої води для побутових потреб.
На семінарі з доповідями виступили інженер-спеціаліст з розвитку бізнесу, представник московського офісу компанії DAIKIN EUROPE NV, Максим Михайличенко, і Евангелос Каленціс, інженер-консультант по теплових насосів DAIKIN EUROPE NV
Говорячи про теплові насоси класу `повітря-вода`, пан Каленціс зазначив: `Система DAIKIN Altherma побудована на основі інверторних технологій, які дозволяють чітко відстежувати теплові потреби приміщення і використовувати тільки потрібну кількість енергоресурсів. Таким чином, використовуючи тепловий насос, з`являється можливість зниження енергоспоживання на 55%. А знижуючи споживання, ми відповідно зменшуємо викиди CO2 `.
Комплексна система DAIKIN Altherma, презентована фахівцям кліматичного ринку в Одесі, заснована на технології теплового насоса і призначена як для обігріву, так і для охолодження, а також є гнучкою і економічною альтернативою традиційним бойлерів, що працюють на викопному сировину. У Європі система DAIKIN Altherma придбала достатню популярність, тому що дозволяє вирішити питання опалення, охолодження, підготовкі побутової гарячої води. Відмінними перевагами DAIKIN Altherma є висока енергоефективність і екологічність.
Володимир Степура, директор компанії `Ліконд`, офіційного торгового партнера DAIKIN в Україну, вважає систему DAIKIN Altherma дуже перспективною для Одеського регіону та південній Україні в цілому. Адже цей регіон має ідеальні кліматичні умови для максимальної ефективності цієї системи.
Фахівці вважають, що цільовою аудиторією для DAIKIN Altherma є споживачі з доходом середнім і вище середнього. Разом з тим, Володимир Степура зазначає: `Все залежить також від умов, в яких живе людина, і його пріоритетів. Так, якщо замовник не має альтернативи - не проведений газ або встановлений ліміт на енергоспоживання - то позитивне рішення на установку DAIKIN Altherma вимірюється вже не рівнем доходу, а іншими чинниками `.
Треба відзначити, що минулого року компанія DAIKIN EuropeN.V. початку активний випуск теплових насосів DAIKIN Altherma для задоволення попиту на ринку житлових багатоповерхових і багатоквартирних будинків, де місце для зовнішніх блоків вельми обмежена. Цей насос дозволяє підключити до 10 внутрішніх блоків до одного зовнішнього і таким чином вирішити проблему нестачі настановної площі.
Альтернативні системи опалення на базі теплових насосів DAIKIN: підсумки семінару
+380 44 238 XX XX +380 44 238 6121
+380 44 238 XX XX +380 44 238 6120
14 груд. 2012 р.
5 груд. 2012 р.
27 лист. 2012 р.
12 лист. 2012 р.
18 жовт. 2012 р.
3 жовт. 2012 р.