`Хенкель Академія` відзначила 4-річчя своєї діяльності

Хенкель Баутехнік (Україна) 3 жовтня 2011 р. о 14:27

13-14 вересня 2011 року в Криму відбулося підбиття підсумків 4-річної діяльності `Хенкель Академії`. У заході взяли участь організатори соціального проекту з боку компанії `Хенкель Баутехнік (Україна)`, партнери з Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Інституту інноваційних технологій і змісту освіти, представники регіональних навчальних центрів `Хенкель Академії`.

Важливість ініціативи компанії `Хенкель Баутехнік (Україна)` для розвитку будівельної інфраструктури зазначив начальник управління ПТОІЛ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту АР Крим.

Юрій Трифонов, начальник управління ПТОІЛ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту АР Крим: `В рамках стратегії розвитку Криму на 2011-2020 роки наш півострів буде перетворюватися. І першорядну роль в цьому гратимуть будівельні технології. Для цього потрібні кваліфіковані, грамотні і затребувані робочі кадри, які будуть добре підготовлені для роботи з сучасними будівельними матеріалами. Вже заплановано створення Ресурсного центру інноваційних технологій, який буде допомагати розвитку будівельної галузі. Особливо важливо відзначити, що компанія `Хенкель Баутехнік (Україна)` не просто дає рекомендації щодо використання своїх матеріалів, а й надає можливість навчитися працювати з ними на практиці `.

У рамках заходу відбулася сесія `Партнерство заради успіху`, на якій обговорювалася роль ресурсних центрів компанії `Хенкель Баутехнік (Україна)` в забезпеченні якості підготовки робітничих кадрів будівельної галузі, а також вперше був відзначений Кращий навчальний центр `Хенкель Академії`. Спеціальний пам`ятний знак отримало Луцьке вище професійне училище будівництва та архітектури.

Ростислав Собуцький, директор Луцького вищого професійного училища будівництва та архітектури: `Цього року ми проводили практичні заняття, щоб навчання було не тільки` за книжкою `. Патронували роботу двох бригад на серйозних об`єктах, і я переконався: завдання навчання виконроба на сьогоднішній день все ще залишається остроактуальной. Проблема персоналу - це ключова проблема. Ми вже багато чого зробили, але роботи ще непочатий край. Коли ми говоримо про Ceresit, ми розуміємо, що це - еталон будівельних матеріалів. Зараз ми домоглися шанобливого ставлення до матеріалів, і це - головне `.

Спеціально для представників преси було проведено прес-ланч на тему `Ефективна співпраця бізнесу і держави в сфері освіти`.

Основні досягнення `Хенкель Академії`:
1. Створено 29 регіональних ресурсних центрів у 21 області України.
2. Щорічно на базі навчальних закладів `Хенкель Академії` здобувають освіту і підвищують кваліфікацію за будівельними спеціальностями близько 17 000 чоловік.
3. В освітній процес впроваджені підручники: `Сучасні технології в будівництві`, `Сучасні фасадні системи` і т.д.
4. Розроблено комплекс педагогічних програмних засобів із застосуванням інформаційних технологій `Навчаємо по-новому`, який включає в себе унікальні `Робочі зошити` з технічною інформацією про будматеріали, контрольними роботами, полями для самостійної роботи, а також навчальний посібник з проектування, улаштування та експлуатації підлог та навчальний посібник з проектування, улаштування та експлуатації систем утеплення.
5. Нова професія `Монтажник систем утеплення будівель` внесена до державного класифікатора ДК 003-2005 під кодом 7129. Професія впроваджена в навчальний процес з 2010 / 2011 навчального року.
6. Навесні минулого року за участю `Хенкель Академії` проведено Всеукраїнський конкурс професійної майстерності за спеціальністю `Лицювальник-плиточник`, організований Міністерством освіти і науки України серед учнів професійно-технічних навчальних закладів.
7. Вже 2 роки в вузах III-IV рівнів акредитації діють науково-дослідні лабораторії: `Випробування будівельних матеріалів і продукції` в будівельно-технологічному інституті Одеської державної академії будівництва та архітектури та `Підвищення конкурентоспроможності будівель і споруд` в Київському національному університеті будівництва.
8. Триває інтенсивна розробка програм для вищих навчальних закладів з предметів `Інноваційні технології будівництва`, `Забезпечення надійності та довговічності огороджувальних конструкцій` та `Підвищення конкурентоспроможності будівель і споруд`.

Євген Карапузов, заступник генерального директора компанії `Хенкель Баутехнік (Україна)`: `Проект` Хенкель Академія `виник як рішення системної проблеми, актуальної для всієї будівельної індустрії. Коли ми почали вести бізнес в Україну в 1998 році, виявилося, що на ринку просто немає кваліфікованих кадрів, здатних реалізувати потенціал сучасної наукомісткої продукції. Крім того, відсутність належної кваліфікації у зв`язку з неминучим перевитратою матеріалів, переробками і низькою продуктивністю здорожує собівартість будівництва на 10-15%. Перший навчальний центр ми відкрили ще в 2003 році, але знадобилося цілих чотири роки, щоб знайти оптимальний шлях вирішення задачі і офіційно відкрити `Хенкель Академію`. Сьогодні наш проект охоплює всю Україну, реалізується в тісній співпраці з Міністерством освіти, задаючи стандарти для всієї будівельної галузі `.




Наталія Іваній, начальник відділу освітніх проектів компанії `Хенкель Баутехнік (Україна)`: `Хенкель Академія` має сильну КСВ-складову. Фактично, це кузня кадрів для всієї індустрії, яка працює на утворення нової будівельної еліти, здатної самостійно мислити і освоювати нові технології. Крім того, ми інтенсивно співпрацюємо з регіональними центрами зайнятості та надаємо українцям можливість отримати затребувану професію з перспективою працевлаштування в будівельних компаніях. Щороку в `Хенкель Академії` проходять навчання близько 17 тис. осіб `.



Сьогодні `Хенкель Академія` вийшла на новий етап розвитку. Тепер, коли 29 регіональних навчальних центрів розташовані практично у всіх куточках України, головними пріоритетами розвитку проекту є підвищення якості навчання і масштабна інтеграція в існуючий навчальний процес.



Серед завдань найближчого етапу розвитку `Хенкель Академії`:
1. Внести розділ з механізованої гідроізоляції із застосуванням установки для безповітряного напилення до державного стандарту професії `ізолювальник`.
2. Включити роботи з відновлення, захисту та оздоблення бетонних і залізобетонних конструкцій, монтажу пористих блоків, використання декоративних штукатурок і фарб серії VISAGE CERESIT TM до державного стандарту професії `штукатур` та `муляр`.
3. Забезпечити якість підготовки монтажників систем утеплення.

Останні новини розділу