Після більш ніж двомісячного падіння на світовому ринку металобрухту з`явилися ознаки стабілізації. Принаймні, постачальники тепер упевнені в тому, що вартість матеріалу HMS № 1 & 2 (80:20) так і не опуститься нижче $ 400 за т CFR на основних ринках, а в грудні можна буде розраховувати на деяке підвищення.
Нормалізація відбулася, передусім, в країнах-експортерах. Японські металургійні компанії припинили знижувати закупівельні ціни на металобрухт, і так зменшилися за останні два місяці більш ніж на $ 100 за т. У США постачальники очікують активізації попиту на сировину з боку місцевих металургійних компаній і очікують подорожчання основних сортів брухту на $ 10-20 за т. Тільки в Західній Європі ринкова ситуація залишається несприятливою внаслідок украй низького попиту на лом з боку міні-заводів, багато з яких взагалі призупинили виплавку сталі. Однак і там котирування на HMS № 1 при поставках в Іспанію та Італію в середині листопада зупинилися на рівні 270-280 євро за т CFR. За словами трейдерів, ринок намацує дно.
У Туреччині котирування на металобрухт продовжують повільне зниження під впливом дешевшає європейського матеріалу. У другій половині листопада вартість HMS № 1 & 2 (70:30) із Західної Європи скоротилася до $ 395-405 за т CFR, а американські компанії були змушені знизити ціни на HMS № 1 & 2 (80:20) до близько $ 415-420 за т CFR. Тим не менш, на грудень експортери з США планують повернути ціни на рівень не менше $ 420 за т CFR. Запаси металобрухту у турецьких компаній в даний час невеликі, так що їм, швидше за все, доведеться вийти на ринок до кінця поточного року. Крім того, виробники довгомірного прокату в Туреччині прагнуть стабілізувати ціни на свою продукцію і цілком можуть досягти успіху в цьому. Це допоможе і металобрухту знайти нову рівновагу в регіоні.
Однак оптимізм американських експортерів грунтується, насамперед, на обстановці в країнах Східної Азії. Хоча ціни на довгомірний прокат на Далекому Сході продовжують знижуватися, лом все ж, мабуть, пройшов через крайню точку спаду. Подорожчання залізної руди, за два останні тижні що додала на спотовому ринку більше 20%, сприяло зростанню котирувань на металобрухт у Китаї. Місцеві трейдери після тривалої перерви почали проявляти інтерес до закупівель імпортної сировини по $ 420-430 за т CFR для американського матеріалу HMS № 1 & 2 (80:20).
За даними американських трейдерів, збільшення купівельної активності спостерігається останнім часом також в Кореї і на Тайвані, де металургам доводиться поповнювати запаси сировини. Котирування на американський лом, що поставляється в контейнерах, поки що залишаються на колишньому рівні - $ 400-420 за т CFR, але нові пропозиції з боку експортерів надходять вже з розрахунку $ 430-445 за т CFR. Подорожчав і японський брухт Н2. Якщо в середині листопада його поставки в Корею здійснювалися за цінами близько $ 355-365 за т FOB, то в останні дні японські компанії змогли підняти котирування до більш $ 365 за т FOB.
Безумовно, загальну ситуацію на ринку металобрухту поки важко назвати сприятливою. Спад на ринку конструкційної сталі не зупинено ні в Східній Азії, ні на Близькому Сході. Ступінь завантаження плавильних потужностей і в осяжному майбутньому залишиться низькою. Тим не менш, наближення зими з її сезонним підйомом визначено налаштовує постачальників брухту на більш оптимістичний лад.
http://www.rusmet.ru/
Ціни на світовому ринку брухту стабілізуються
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
3 жовт. 2024 р.
30 вер. 2024 р.
23 вер. 2024 р.
12 вер. 2024 р.
3 лип. 2024 р.
31 січ. 2024 р.
5 жовт. 2023 р.
13 вер. 2023 р.
6 вер. 2023 р.