ТМ Ceresit компанії `Хенкель Баутехнік (Україна)` в шостий раз здобула перемогу в номінації `Сухі будівельні суміші року` міжнародного фестивалю-конкурсу `Вибір року - 2011`. ТМ Ceresit отримавши 40,4 бала, що втричі вище оцінки найближчого конкурента.
У ході дослідження респондентам було запропоновано вибрати кращу суху будівельну суміш з 17 торгових марок. 45% українців знають ТМ Ceresit, 29% користуються продуктами, які виходять під цією маркою, і 27% вважають її кращим товаром року в своїй категорії. Серед експертів практично вдвічі більше тих, хто назвав її товаром року - 51%.
Досить показовим є і той факт, що серед українців з середнім і низьким рівнем доходу ТМ Ceresit також є вибором номер один. Продукцію під цією маркою воліє 21% українців, тоді як найближчого конкурента - 14%.
Ярослава Доценко, менеджер зі зв`язків з громадськістю компанії `Хенкель Баутехнік (Україна)`: `В основі успіху ТМ Ceresit лежить здатність компанії прислухатися до думки споживача, враховувати його мінливі потреби і розробляти якісні інноваційні продукти з оптимальною ціною`.
Ганна Руденко, національний менеджер міжнародного фестивалю-конкурсу `Вибір року` в Україні: `Методологія вибору кращої торгової марки досить складна і жорстка. Враховується думка не тільки кінцевих споживачів - 1200 осіб репрезентативної вибірки, а й експертного журі, що складається з більш ніж 200 професіоналів, включаючи експертів будівельного ринку. Це крім думки високого журі та самих організаторів конкурсу. Крім того, ТМ Ceresit довелося витримувати конкуренцію не 15-ти, як минулого року, а вже 17-ти торгових марок. Від усієї душі вітаю `Хенкель Баутехнік (Україна)` з блискучою перемогою в складному і об`єктивному змаганні! `.
ТМ Ceresit перемогла в номінації `Сухі будівельні суміші року` в 2004, 2007, 2008 і 2009 роках. У 2010 вона не тільки виграла конкурс, а й отримала звання `Лідер десятиліття`.