Компанія `Кнауф Інсулейшн Україна` цього року святкує п`ятиріччя з моменту початку поставок мінераловатних теплоізоляційних матеріалів на український ринок.
Частка ринку, яку займає компанія на українському ринку теплоізоляції на основі скляного штапельного волокна, зросла з менш 10% в 2007 році до понад 30% за підсумками 2011 р. За п`ять років присутності на ринку компанія створила і зміцнила імідж надійного партнера, експерта в теплоізоляції, реконструкції та модернізації будівель. Також, завдяки політиці екостійкого розвитку, `Кнауф Інсулейшн Україна` зарекомендувала себе як відповідальна компанія, піклується про зниження негативного впливу на навколишнє середовище та здоров`я людей.
`За п`ять років роботи на українському ринку нам вдалося стати одним з лідерів ринку мінераловатної теплоізоляції. Наша продукція змогла завоювати довіру споживачів завдяки інноваційній лінійці продукції з ECOSE ® Technology, так як вони виробляються без фенолформальдегідних та акрилових смол, - констатує Андрій Павлик, директор компанії `Кнауф Інсулейшн Україна`. - Ми були раді першими представити екологічні теплоізоляційні матеріали на українському ринку, яким до цих пір немає аналогів. Ми не будемо зупинятися на досягнутому і будемо продовжувати вдосконалювати запропоновані нами матеріали, задавати тон і високі стандарти якості в галузі`.
Відзначимо, що компанія `Кнауф Інсулейшн Україна` була зареєстрована в 2006 році, перші товари були представлені покупцям в 2007 р. Сьогодні компанія поставляє на український ринок дві лінійки мінераловатної теплоізоляційної продукції: на основі скляного штапельного волокна і базальту. Найбільшою популярністю користуються універсальні скловолоконні утеплювачі (рулони, плити), також фасадна і технічна ізоляція на основі базальту.