За даними компанії Bosch, обсяг продажів в 2011 фінансовому році виріс на 9% в порівнянні з попереднім роком - до 5,1 млрд. євро. При цьому прибуток до оподаткування склав 2,6 млрд. євро (2010 - 3,5 млрд. євро). Це викликано додатковими витратами: підвищення цін на сировину і зміна курсів обміну валют, а також стартовими інвестиціями в нові напрямки бізнесу, серед яких поновлювані джерела енергії.
Успішно розвивався сектор побутової техніки та електроінструментів. Обсяг продажів цього напрямку склав 13,1 млрд. євро (зростання на 4,4%). Не дивлячись на всі витрати, прибуток залишився на рівні минулого року. Найбільш продаваними були енергозберігаючі пропозиції в побутовій техніці та інновації серед електроінструментів.
Складну ситуацію продемонстрував сектор сонячної енергетики: не дивлячись на збільшення продажу елементів і модулів (на 10%), загальний обсяг продажів впав. Це пов`язано з різким падінням цін на ринку геліотехніки - більш ніж на 40%.
Також в компанії роблять ставку на ринок послуг у сфері енергетики, оскільки очікується міжнародний зростання на 12% щороку і до 2012 року обсяг повинен досягти 40 млрд. євро. Для цього в 2011 році було створено дочірнє підприємство Bosch Energy and Building Solutions, що спеціалізується на збільшенні енергоефективності комерційних об`єктів. Послуги компанії дозволяють в середньому економити близько 20% при експлуатації будівлі.