Вступаючи в нову фазу свого розвитку, французька хімічна компанія «Arkema» змінила візуальне оформлення бренду. Новий підпис «Інноваційна хімія» відображає нове позиціонування компанії, а також якість інновацій.
Група компаній планує загострити увагу на спеціальні хімікати та інновації. Нове позиціонування придбало нове візуальне оформлення. Arkema змінила логотип, підпис і архітектуру бренду.
Логотип покликаний проілюструвати сміливий дух компанії, яка робить ставку на інновації, щоб прискорити розвиток своїх клієнтів. На цих принципах грунтувалися, вибираючи інтенсивні кольори. Глибокий синій натякає на чистоту і стабільність, а червоний символізує творчість і енергію.
Нова підпис роз`яснює позиціонування групи.
Компанія хоче створити бренд з більш привабливим обличчям для широкої громадськості.