За шість років роботи на теплоізоляційному ринку України, коментує Андрій Павлик, директор компанії «Кнауф Інсулейшн Україна», матеріали Knauf Insulation стали синонімом німецької якості, енергоефективності, екологічності та турботи про навколишнє середовище.
Підсумувавши результати діяльності компанії за 2012 рік, зазначу, що успішним стало виведення на український ринок лінійки матеріалів для DIY-рітейлу Knauf Insulation EXPERT, призначеної для тієї категорії споживачів, які самостійно обирають і купують утеплювачі в будівельних супермаркетах. Зростання сегменту покупок теплоізоляції через будівельну роздріб свідчить про те, що покупці, самостійно будують житло або виконують ремонтні роботи, розуміють необхідність утеплення і ті переваги, які воно дає при подальшій експлуатації будівлі.
Приємно також те, що підтвердився наш прогноз початку 2012 року про те, що буде рости товщина шару теплоізоляції, вживаної при утепленні різних конструкцій. Цьому посприяв ряд факторів: посилення норм по теплоізоляції, розуміння споживачів того, що це допомагає заощаджувати не тільки на опаленні, але і на кондиціонуванні.
Нас як постачальників теплоізоляції на український ринок радує те, що покупці звертають особливу увагу на екологічність і натуральність не тільки продуктів харчування, а й у сегменті будівельних та оздоблювальних матеріалів.
Адже застосована у виробництві скловолоконних утеплювачів технологія ECOSE ® Technology дозволила виключити із складу сполучного фенолформальдегідні і акрилові смоли. Завдяки цьому якість продукції залишилося незмінно на високому рівні, а на ринку вже вкоренилося переконання, що продукція нашої компанії користуються довірою і високим попитом, будучи синонімом екологічних та енергоефективних утеплювачів.
У 2010 році, коли компанія вивела на ринок скловолоконні утеплювачі на екологічному і натуральному сполученню, це був дійсно прорив. До цих пір на світовому ринку немає аналогів нашої продукції. Додатковим фактом визнання популярності нашої продукції на ринку стали спроби деяких виробників скопіювати наш унікальний колір матеріалу на основі скловолокна. Головна відмінність у тому, що коричневий колір утеплювачів Knauf Insulation виходить в результаті застосування у виробництві натурального зв`язуючого, а виробники-імітатори підфарбовують колір своєї вати спеціальними барвниками.
У 2013 році ми ставимо перед собою завдання розширити свою присутність як в роздробі, так і в традиційній дистрибуції, активізувавши роботу з новими партнерами по всій Україні.
Також у планах компанії розвивати активну взаємодію з поставок теплоізоляції на ринку дружніх країн: Білорусі, Молдови, Грузії, Вірменії та Азербайджану.