Ганна Духно, менеджер з розвитку бізнесу компанії «Кнауф Інсулейшн Україна», на конференції Non-FoodMaster-2013 «Рітейлер та постачальник: тримати руку на пульсі і розвивати вигідну співпрацю» розповіла про підхід компанії до ефективного співробітництва компанії та DIY-мереж.
25 січня в Києві пройшла Друга всеукраїнська практична конференція для власників і топ-менеджерів роздрібних мереж і постачальників в сегменті Home Improvement (товари для дому).
Ганна Духно, менеджер з розвитку бізнесу компанії «Кнауф Інсулейшн Україна» виступила з презентацією на тему «Ефективні інструменти постачальника по стимулюванню продажів у категорії».
У своєму виступі менеджер з розвитку бізнесу компанії «Кнауф Інсулейшн Україна» розповіла про важливість компетентного персоналу, що працює в DIY-мережах. «Продавці та консультанти в точках продажів можуть стати компетентними порадниками, відповісти на питання, що цікавлять покупця. Це часто допомагає завоювати довіру споживачів до певних товарів, і збільшити кількість продажів».
Аналізуючи переваги споживачів в точках продажів, «Кнауф Інсулейшн Україна» прийняла рішення вивести спеціалізовану лінійку продукції для DIY-мереж - Knauf Insulation EXPERT.
«Переваги лінійки для покупців роздрібних мереж - зручний розмір упаковки для транспортування і монтажу: в порівнянні з традиційною лінійкою скловолоконної теплоізоляції TM Knauf Insulation з ECOSE ® Technology, змінилася кількість утеплювача, розмір упаковки став зручніше для покупців будівельного роздробу. До того ж, сфера застосування утеплювача Knauf Insulation EXPERT позначена на етикетці кожної упаковки утеплювача, що спрощує вибір потрібної теплоізоляції для певної конструкції. Також, товщина ряду рулонних утеплювачів, рекомендованих для застосування в скатних покрівлях, збільшена, що дозволило скоротити час і витрати на монтаж теплоізоляційного матеріалу », - зазначила Ганна Духно.
Крім активностей в самих точках продажів, спікер розповіла про важливі онлайн інструменти. «Спілкуючись зі своїми покупцями, ми побачили, що їм важливо розуміти не тільки характеристики матеріалів, але і розуміти, якої економії можна досягти завдяки утепленню різних конструкцій будинків. Для цього ми в кінці 2012 року запустили на нашому сайті онлайн інструмент, що дозволяє порахувати цю економію».