ТМ Sadolin провела ребрендинг і представила новий логотип, під яким буде виходити весь асортимент оздоблювальних матеріалів: фарби, лаки, масла, шпаклівки та ін.
Новим уособленням торгової марки світового виробника фарб Akzo Nobel став плавний райдужний вигин, який тримає маленький життєрадісний чоловічок - Flourish. Перелив всіх кольорів веселки символізує динаміку, прагнення, енергію, радість і легкість. Вся кампанія проходить під девізом: «Додай кольору».
Як зазначив Андрій Назаренко, менеджер Sadolin в Україні: «Додати кольору в своє життя - це більше, ніж просто розфарбувати стіни своєї кімнати. Це - стан душі. Це почуття і емоції, які допомагають рухатися вперед і покращувати світ навколо нас - у своїй квартирі, в офісі, в заміському будинку. Фарби Sadolin надихають на зміни і оригінальні рішення. Кожен може проявити свої творчі здібності. Давайте фарбувати разом! ».
Продукція торгової марки Sadolin на будівельному ринку України представлена з 1996 року. Палітра доступних кольорів охоплює 20 000 відтінків.