«Інновації і ви» - новий слоган Philips, який є частиною нової стратегії позиціонування бренду. У нього закладено позиція компанії: інновації значущі тільки тоді, коли вирішують потреби і бажанням людей. Зміни також торкнулися емблеми компанії.
«Ми впевнені, що нове позиціонування бренду краще відображає місію Philips - поліпшувати життя за допомогою значущих інновацій - прокоментував Франс ван Хаутен, Генеральний директор Philips. - Як технологічна компанія ми намагаємося створювати інновації, які ляжуть в основу нашого майбутнього зростання і будуть важливі для людей. Наші енергоефективні світлодіодні розробки зможуть зробити позитивний вплив на самопочуття людей і сприятимуть сталому розвитку».
Кампанія нового позиціонування і просування Philips стартував 13 листопада, запуском онлайн-платформи InnovationAndYou. Вона покликана доступно і докладно висвітлити інновації компанії, які змінили життя на краще в різних сферах. Наприклад, про бездротової системі освітлення Philips Hue. Її функціонал дозволяє налагодити ритм сну дитини.
Новий дизайн емблеми залишився у вигляді щита з зірками, але обриси були оновлені, щоб відповідати сучасним каналам комунікацій.