Світло, як маркетинговий інструмент
Фото надане Philips

Світло, як маркетинговий інструмент

Світлодіодне освітлення завойовує нові ніші застосування. Так, на спеціалізованій виставці рітейлу Euroshop компанія «Philips» представила нову лінійку світлодіодних світильників для торгових мереж. У компанії портфоліо позиціонують не тільки як інструмент для маркетингу, а й як можливий навігатор і джерело інформації.

Для торгівлі продуктами розроблено рішення Light Recipe, яке налаштовує видимий спектр під певні види продуктів, наприклад: фрукти та овочі, м'ясні вироби або із борошна. Створюючи оптимальне освітлення і підкреслюючи свіжість продуктів, магазин підвищує продажі.
Більш цікавий принцип закладений в LED Rose. За словами фахівців цьому освітленню вдалося на 30 % сповільнити завітрювання свіжого м'яса на вітрині, яке є лише косметичною проблемою і не впливає на якість самого продукту. Відповідно м'ясо та м'ясні продукти довше зберігають презентабельний вигляд, що зменшує кількість відходів продуктів. Дані отримані в лабораторії Philips. Результати порівнювали з натрієвими лампами.

У компанії потурбувалися і про fashion-ритейл. Принцип той же - оптимізація видимого спектра.
CrispWhite передає кольори товарів без спотворень, Light Signatures дозволяє за допомогою освітлення розділити магазин на зони, а AmbiScene - рішення для примірочних. AmbiScene зможе продемонструвати як буде виглядати одяг при різному освітленні. Покупець в примірювальній вибирає різні варіанти освітлення: вулиця вдень і вночі, в приміщенні, на вечірці, а також світло сезонів року.
Ідентифікатор: 11783