Світлодіодне освітлення завойовує нові ніші застосування. Так, на спеціалізованій виставці рітейлу Euroshop компанія «Philips» представила нову лінійку світлодіодних світильників для торгових мереж. У компанії портфоліо позиціонують не тільки як інструмент для маркетингу, а й як можливий навігатор і джерело інформації.
Для торгівлі продуктами розроблено рішення Light Recipe, яке налаштовує видимий спектр під певні види продуктів, наприклад: фрукти та овочі, м'ясні вироби або із борошна. Створюючи оптимальне освітлення і підкреслюючи свіжість продуктів, магазин підвищує продажі.
Більш цікавий принцип закладений в LED Rose. За словами фахівців цьому освітленню вдалося на 30 % сповільнити завітрювання свіжого м'яса на вітрині, яке є лише косметичною проблемою і не впливає на якість самого продукту. Відповідно м'ясо та м'ясні продукти довше зберігають презентабельний вигляд, що зменшує кількість відходів продуктів. Дані отримані в лабораторії Philips. Результати порівнювали з натрієвими лампами.
У компанії потурбувалися і про fashion-ритейл. Принцип той же - оптимізація видимого спектра.
CrispWhite передає кольори товарів без спотворень, Light Signatures дозволяє за допомогою освітлення розділити магазин на зони, а AmbiScene - рішення для примірочних. AmbiScene зможе продемонструвати як буде виглядати одяг при різному освітленні. Покупець в примірювальній вибирає різні варіанти освітлення: вулиця вдень і вночі, в приміщенні, на вечірці, а також світло сезонів року.
Фото надане Philips
Світло, як маркетинговий інструмент
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
3 жовт. 2024 р.
30 вер. 2024 р.
23 вер. 2024 р.
12 вер. 2024 р.
3 лип. 2024 р.
31 січ. 2024 р.
5 жовт. 2023 р.
13 вер. 2023 р.
6 вер. 2023 р.