У столиці стартувала міжнародна будівельна виставка під новим брендом — InterBuildExpo. Нова назва заходу тягне за собою інший формат експонування. Тепер увагу акцентують на продукті або послузі: їх презентації та демонстрації переваг. Організатори впевнені, що подібний підхід підвищить ефективність виставки як для учасників, так і для відвідувачів.
Outdoor
Таким позиціонуванням скористалася компанія «WoodPlast» для презентації нової палітри «Naturale» терасної дошки «Legro ULTRA». Нова серія виготовлена з деревинно-полімерного композиту.
В області ландшафтного дизайну компанія «Хомакс» представляє конструкції з ПВХ для саду «Stylich Set» ТМ Engard. Їх можна комбінувати один з одним або використовувати як самостійні елементи.
Indoor
Ознайомитися з новинками ТМ Vacuflo, в тому числі, з центральними пилососами для перукарень запрошує ПП «Імідж». Останні два роки популярність застосування вбудованих пилососів в салонах зросла, створюючи нову тенденцію на ринку.
Команда фахівців «Техно Строй» презентує систему прозорих розсувних дверей «Hi-Finity» (виставковий майданчик «Eco Hall»). Алюмінієвий профіль Reynaers інтегрується в стіну, відкриваючи огляд від підлоги до стелі.
«InterBuildExpo», як презентаційним майданчиком, скористалася компанія «МКМ Груп» і представила на вітчизняному ринку нову торгову марку —— ROSER —— покрівельна продукція з Південної Кореї. На виставці дебютувала і ТМ Modulex (модульні будівлі контейнерного типу).
Виставка проходить 26-29 березня 2014 в МВЦ «КиївЕкспоПлаза» (м. Київ, вул. Салютна, 2б).