«Єдиний шлях до досягнення міцної стійкості життя –
невпинний рух вперед » –
Уоллес Генрі.
Наша команда постійно намагається слідувати цій істині, вдосконалюючи якість продукції та обслуговування. Самий простий і універсальний спосіб дізнатися, який рівень досягнуто, - запитати споживача. Тому щороку по завершенню опалювального сезону ми проводимо усне та письмове опитування наших клієнтів і партнерів. Сьогодні хочемо поділитися результатами опитування роздрібних замовників, які «зимували» з системою опалення UDEN-S вперше :)
Нас цікавили причини вибору саме бренду UDEN-S, оцінка ефективності та економічності обігрівачів, а також рівень обслуговування клієнтів менеджерами і дилерами компанії. Відповіді на запитання анкет гріють душу :)
Що ж, технічний прогрес не стоїть на місці – більшість наших респондентів беруть інформацію з всесвітньої павутини, де і знаходять дані про бренд, його переваги, знайомляться з відгуками наших клієнтів. Саме ці відомості спонукають їх зупинити свій вибір на обігрівачах нашої торгової марки.
У роботі компанії клієнти відзначили якість і швидкість обслуговування, а також високо оцінили професіоналізм консультантів. На запитання «Що, на Ваш погляд, можна поліпшити або змінити в роботі нашої компанії» більшість порадили нічого не змінювати, але попросили звернути увагу на рівень компетентності деяких дилерів в регіонах. Приємно, що багато з них стежать за новинами бренду і не проти отримувати розсилку з нашими новинками та змінами асортименту продукції.
Ефективність і економічність роботи опалювальної системи 87% наших замовників оцінюють на 90-100%, ставлять максимальну оцінку (10 з 10), залишають прекрасні відгуки і готові рекомендувати нас своїм знайомим і друзям.
Ми дякуємо всім, хто взяв участь в опитуванні. Повірте, ваша думка і оцінка нам дуже важливі. Позитивні відгуки, як ніщо інше, стимулюють рухатися вперед, а будь-які зауваження допомагають усувати недоліки і виходити на абсолютно новий рівень.
Тепла і краси вам!