У результаті ратифікації Гарантійної угоди створені передумови для початку реалізації відповідної Фінансової угоди між “Укрзалізницею” та ЄІБ. Будівництво Бескидського двоколійного тунелю має на меті збільшити пропускну здатність залізничного сполучення між Україною та країнами ЄС.
У травні поточного року було підписано Гарантійну та Фінансову угоди із ЄІБ щодо надання позики у розмірі 55 млн євро для фінансування будівництва двоколійного залізничного Бескидського тунелю.
Нагадаємо, що з 1 вересня реєстрацію будівельних декларацій проводитимуть Центри надання адміністративних послуг.
Довідка:
Існуючий Бескидський одноколійний тунель, який є частиною П’ятого Міжнародного транспортного коридору (Італія-Словенія-Угорщина-Словаччина-Україна), уже вичерпав свій експлуатаційний ресурс.
На проектно-розвідувальні та геодезичні роботи з будівництва нового тунелю, які ведуться з 2007 року, було виділено 40 млн $ від ЄБРР. Проект передбачає будівництво нових під’їзних шляхів і двоколійного залізничного тунелю протяжністю 1822 м, який буде знаходитись на відстані 30 м від діючого одноколійного тунелю.
Існуючий Бескидський одноколійний тунель, який є частиною П’ятого Міжнародного транспортного коридору (Італія-Словенія-Угорщина-Словаччина-Україна), уже вичерпав свій експлуатаційний ресурс.
На проектно-розвідувальні та геодезичні роботи з будівництва нового тунелю, які ведуться з 2007 року, було виділено 40 млн $ від ЄБРР. Проект передбачає будівництво нових під’їзних шляхів і двоколійного залізничного тунелю протяжністю 1822 м, який буде знаходитись на відстані 30 м від діючого одноколійного тунелю.