Андрій Павлик, директор «Кнауф Інсулейшн» в Україні, Білорусі, Молдові та країнах Закавказзя, розповів про ринок теплоізоляційних матеріалів і роботі компанії в 2014 році і поділився своїм баченням розвитку на 2015 рік.
Нинішній рік став серйозним викликом для нашої країни. З місяця в місяць ми спостерігаємо скорочення економічних показників, що в свою чергу негативно позначається на купівельній спроможності і настрої споживачів. Тенденція розвитку ринку теплоізоляції в останні місяці залишається негативною, і зростання за підсумком 2014 ми не очікуємо, швидше можливий спад. Спад також імовірний в сегменті мінераловатної ізоляції, за нашими оцінками на 3-5%.
Враховуючи напружену ситуацію, складним стає довгострокове прогнозування. Через тривалу в Україні кризу Міжнародний валютний фонд у своєму прогнозі на 2014-2015 роки виключив показники розвитку економіки (ВВП) для нашої країни. Багато компаній вже перейшли на тактичне планування, більш гнучку та оперативну реакцію на події.
«Проте, наша компанія ніколи не сприймала негативні тенденції ринку як непереборні труднощі, а скоріше як можливості для підвищення результативності нашої роботи. Завдяки такому підходу нам цього року вдалося поставити рекорд продажів», - зазначив Андрій Павлик.
У 2014 році активно працювала наша команда не тільки в Україні, але і в інших країнах нашої відповідальності - Білорусі, Молдові та Закавказзі, - завдяки чому ми розширили нашу присутність на цих ринках.
Що стосується роздрібного ринку ТІМ в Україні, то тут все більшу частку займають DIY-мережі, які приваблюють покупців зручністю та комфортом, коли можна вибрати всі необхідні будматеріали в одному місці. У 2014 році ми вивели на роздрібний ринок новий продукт KI EKOROLL, який вже встиг завоювати популярність у споживачів, тому підходить для утеплення всіх ненавантажуваних і каркасних конструкцій.
Підводячи підсумки року, не можна не відзначити осінній сплеск інтересу до енергоефективних рішень і способам економії на опаленні і кондиціонуванні житла, коли кожен житель задумався про те, як скоротити споживання ресурсів і зробити свій будинок більш енергонезалежною. Це позитивна тенденція і, безумовно, перехід до якісно нового погляду на необхідність ізоляції будівель, як це відбувається в Європі.
Наша компанія глобально продовжує підтримувати концепцію сталого розвитку. Вже опублікований Звіт зі сталого розвитку за 2014, який став п'ятим за рахунком з тих пір, як компанія визначила свої глобальні цілі до 2020 року. Серед них - нульові відходи, зниження споживання енергії на 20%, скорочення викидів CO2 на 20%. Тема енергоефективності як ніколи актуальна для України, і місія нашої компанії залишається незмінною - зараз, більш ніж коли-небудь, прийшов час берегти енергію, - підкреслив Андрій Павлик.
Цього року компанія здійснила ряд благодійних проектів. Ми підтримали ініціативу щодо реконструкції Будинку Національної Спілки Архітекторів України, який опинився в епіцентрі подій під час акцій протесту 2014 року, і частина будівлі постраждала в результаті пожежі. Наша компанія передала мінеральну вату Knauf Insulation для відновлення будівлі.
Також, ми прийняли рішення відмовитися від корпоративних новорічних подарунків та надали матеріали для утеплення дитячих садків і лікарні в м Городок, Хмельницької області.
«Переломний 2014 рік, безумовно, був непростим, і 2015 рік також буде ставити перед нами нові завдання, що вимагають додаткових зусиль. Однак припускаємо, що вже в 2016 році ситуація вирівняється, і попит на теплоізоляцію істотно зросте», - додав Андрій Павлик.