На тлі скорочення внутрішнього ринку збуту в 2014 році, в новому році вітчизняні виробники металоконструкцій активно шукають можливості продавати продукцію за кордон. У зв'язку з цим фахівці УЦСС планують розробити механізми, які дозволять надавати консалтингову допомогу компаніям-новачкам у сфері зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД), повідомляє прес-служба УЦСБ.
На думку фахівців УЦСБ, у вітчизняних виробників металоконструкцій хороші шанси вийти на ринки європейських країн завдяки ряду факторів: оптимальне співвідношення ціни та якості, високий виробничий потенціал, власна сировинна база, а також вигідне місце розташування відносно основних ринків збуту.
Серед ключових вимог, яким повинна відповідати компанія-експортер металоконструкцій, Володимир Носов, Генеральний директор компанії «Укрстальконструкція», назвав такі:
• сертифікація за EN 1090, ISO 9001;
• наявність досвіду по зовнішньому документообігу;
• сучасне виробниче обладнання;
• фінансове забезпечення та можливість працювати без авансового платежу;
• дотримання високих стандартів якості продукції;
• наявність партнерів на місцях для здійснення монтажу.
На думку Сергія Шпака, Виконавчого директора УЦСБ, представники малих і середніх компаній при виході на зарубіжний ринок зіткнуться з низкою суттєвих перепон: відсутність оборотних коштів на відстрочку платежів за експортними операціями, проблеми з відшкодуванням ПДВ експортерам, брак досвіду та знань у сфері ЗЕД. Для підвищення конкурентоспроможності таких компаній УЦСБ планує розробити варіанти надання їм консалтингової допомоги з питань ведення бізнесу за кордоном.
Як раніше повідомлялося, ЄС та ЄБРР нададуть фінансову підтримку МСБ в Україні, Грузії та Молдові.