Компанія «Інтербудмонтаж Україна» завершила основні роботи з будівництва Бескидського тунелю за місяць до запланованого терміну, повідомляє платформа BAU.ua з посиланням на Центр транспортних стратегій.
Основні роботи з будівництва Бескидського тунелю закінчені раніше запланованого терміну. Підрядна організація «Інтербудмонтаж Україна» виконувала роботи з пробивання тунелю, бетонування і облаштування гідроізоляції. Планово роботи повинні були бути завершені до 6 листопада 2017 року.
Зараз підрозділи «Укрзалізниці» займаються облаштуванням земляного полотна на підходах до нового тунелю, укладанням верхньої будови колії та монтажем лінії електропередачі і зв’язку.
Завершити будівництво об’єкту планується до 25 травня 2018 року.
Новий тунель довжиною 1764 м матиме два шляхи і пропускати до 100 пар поїздів на добу зі швидкістю 60–70 км/год. Максимальна пропускна здатність наявного сьогодні одноколійного тунелю становить 47 поїздів на добу на швидкості 15–40 км/год. Тунель буде обладнаний сучасними системами освітлення (робоче і аварійне), вентиляції, відеоспостереження, пожежної безпеки, а також датчиками визначення рівня шкідливих газів.
Читайте також: Наступного року Уряд планує виділити на ремонт доріг 40 млрд грн
Перший Бескидський тунель — єдина одноколійна ділянка по всій довжині V Критського коридору (Трієст-Любляна-Будапешт-
Інвестиції у будівництво нового тунелю склали на сьогодні 1,75 млрд грн (1,5 млрд грн — міжнародна фінансова допомога, 250 млн грн — кошти регіональної філії УЗ).