Презентуємо сертифіковану залізницею систему зарядки Passenger Interface від ЕАО, що дозволяє пасажирам заряджати мобільний телефон або інший портативний пристрій під час подорожі. SliderFLEX, що встановлений на спинці сидіння, надійно тримає телефон у альбомній або портретній орієнтації. Є також версія, що монтується на стіл – таким чином, кожне сидіння може мати послугу заряджання.
Система Passenger Interface містить як бездротову зарядку Qi, так і USB-роз'єм, і може постачатися в комплекті з блоками живлення та кабелями. Залізничні оператори також можуть запропонувати додаткові індивідуальні онлайн-послуги за допомогою свого додатка для подорожей, використовуючи унікальну систему визначення місцезнаходження iBeacon.
EAO розширила спектр рішень для зарядки, додавши додаткові варіанти монтажу для настільних зарядних пристроїв, забезпечивши версії на 10 Вт для швидшої зарядки пристроїв і пропонуючи нові блоки живлення.
Версія 10 Вт – для швидшої зарядки
Пасажирський інтерфейс із круглими настільними зарядними пристроями або прямокутними пристроями, що містять кілька котушок (multi-coil), тепер доступний зі збільшеним зарядним струмом до 2 А (10 Вт) для одного пристрою. Користувачі зможуть або швидше зарядити один пристрій, або зарядити два пристрої одночасно зі звичайною швидкістю. Збільшений струм 2 А можна розділити як 1 А для індуктивної зарядки і 1 А для зарядки через USB-роз’єм, що монтується у торці стільниці.
На додаток до попередніх зарядників потужністю 5 Вт, асортимент продукції тепер також включає версію на 10 Вт, яку також можна вмонтувати в кобуру або тримач SliderFLEX, які кріпляться на спинку сидіння або іншу вертикальну поверхню.
Нові джерела живлення
EAO також розширює асортимент блоків живлення, щоб охопити всі популярні варіанти вхідної змінної та постійної напруги і виходи 5 В та 12 В з 2 або 4 виходами для заряджання в герметичних корпусах IP40. Версії з вихідною напругою 12 В потрібні для систем швидкої зарядки 10 Вт. Для заряджання потужністю 5 Вт або 10 Вт існує багато варіантів джерела живлення, і витрати можна зменшити, використовуючи лише ту кількість виходів, яка потрібна для кожного зарядного місця в поїзді.